Procedury działania
Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bodzentynie
w czasie epidemii, w związku z ukazaniem się
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 kwietnia 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
- W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne naszych klientów i pracowników w dalszym ciągu obowiązuje ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
- Z pracownikami Poradni należy kontaktować się głównie telefonicznie, w godzinach pracy Poradni: 7:30-16:00, ewentualnie mailowo lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
- Kontakt z Poradnią: telefon 41 311 50 20; fax: 41 311 50 20; e-mail: pppbodzentyn@op.pl; www: www.pppbodzentyn.pl;
- Na zewnątrz Poradni, przy drzwiach wejściowych, dostępna jest skrzynka kontaktowa, przeznaczona na korespondencję/dokumenty, które chcecie Państwo dostarczyć do Poradni. Dokumenty muszą zawierać dane dziecka i opis sprawy, której dotyczą, a także imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego oraz telefon kontaktowy.
- Wejściowe drzwi poradni, w związku z epidemią COVID-19 i w celu ochrony badanych w Poradni dzieci, ich rodziców i pracowników, są zamknięte. Poradnia wyposażona jest w dzwonek, ale dostęp do środka Poradni mają TYLKO umówione wcześniej osoby.
- Dzieci, które będą badane w Poradni oraz ich rodziców/opiekunów obowiązują odpowiednie procedury, dostępne na stronie internetowej Poradni w zakładce Aktualności.
- Harmonogram pracy wszystkich pracowników Poradni oraz zakres działań Poradni jest dostosowany do aktualnie obowiązujących warunków i potrzeb.
Bodzentyn, 2020-05-05